Regulamin aplikacji - FineBar

Regulamin aplikacji

Regulamin aplikacji

FineBar

 

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez FineBar Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością i odnosi się do wszystkich stosunków pomiędzy Operatorem Usługi, a Użytkownikiem.
  2. Operatorem Usługi jest FineBar Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, NIP: 7812004434, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000822786 przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
  3. Usługa dostarczana przez Operatora polega na wyszukiwaniu w pobliżu lokalizacji Użytkownika lokali wraz ze wskazaniem organizowanych w nich wydarzeń i dostępnych promocji, z których Użytkownik może skorzystać po wybraniu stosownej opcji w panelu usługi.
  4. Użytkownik akceptuje Regulamin Usługi z chwilą finalizowania procesu rejestracji, poprzez kliknięcie na checkbox, a następnie zamknięcie komunikatu pop-up, który pojawi się na ekranie.
  5. Użytkownik jest uprawniony i zobowiązany do korzystania z Usługi oraz Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem.

 

 

§ 2

Definicje regulaminowe

  1. Użytkownik: osoba fizyczna, która ukończyła, co najmniej 18 lat, która korzysta z Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Operatora, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  2. Partner: przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, współpracujący z Operatorem, korzystający z Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Operatora poprzez publikowanie w Aplikacji Operatora ofert kulturalno-rozrywkowych oraz związanych z nimi promocji, dostępnych dla Użytkowników.
  3. Aplikacja/FineBar: system teleinformatyczny o nazwie FineBar, którego twórcą, właścicielem oraz operatorem jest FineBar Sp. z o.o. obsługiwany przez Operatora, dający Użytkownikowi możliwość przeglądania lokali oraz wydarzeń rozrywkowo-kulturalnych, przygotowanych i udostępnionych przez Partnerów, jak również korzystanie ze specjalnych ofert promocyjnych.
  4. Usługa: usługa świadczona przez Operatora na rzecz Użytkowników za pośrednictwem drogi elektronicznej, zapewnionej przez Aplikację.
  5. Oferta: oferta promocyjna w stosunku do usług i cennika obowiązującego w lokalu Partnera, która jest przedstawiana Użytkownikowi za pośrednictwem Aplikacji i została ustalona specjalnie dla niego jak Użytkownika Aplikacji FineBar.
  6. Ekipa: grupa ludzi zebrana za pomocą aplikacji przez użytkownika, która pojawi się w lokalu za pomocą mechanizmu zapraszania zbudowanego wewnątrz aplikacji.

 

§ 3

Korzystanie z Aplikacji FineBar

  1. Użytkownik rozpoczyna korzystanie z Aplikacji przez sfinalizowanie procesu rejestracji przy wykorzystaniu logowania za pomocą numeru telefonu, portalu Facebook, konta Gmail lub przez założenie konta za pomocą innego konta mailowego.
  2. Pobranie Aplikacji jest całkowicie darmowe, jednak Operator oferuje możliwość korzystania z niej w ramach wersji darmowej “Free” oraz płatnej “Premium”, w zależności od woli Użytkownika. Płatność za korzystanie z wersji “Premium” opisano w § 7.
  3. Funkcjonowanie Aplikacji jest nierozerwalnie związane z funkcją określania położenia Użytkowników i udostępnianiem przez nich swojej geolokalizacj. Zgoda Użytkownika na udostępnienie swojej lokalizacji jest dobrowolna, ale konieczne dla korzystania z funkcji oferowanych przez Aplikację i świadczenia usługi przez Operatora.
  4. Aplikacja daje Użytkownikowi możliwość komunikowania się ze znajomymi, prowadzenia z nimi konwersacji za pomocą komunikatora oraz wysyłania im zaproszeń do odwiedzenia lokalu Partnera.
  5. Wersja “Free” pozwala Użytkownikowi na utworzenie ekipy i zaproszenie do danego lokalu osób i skorzystanie z jednej oferty promocyjnej raz na 3 godziny przy zebraniu minimalnej ilości osób wymaganej względem promocji.
  6. Wersja “Premium” pozwala Użytkownikowi na utworzenie ekipy i zaproszenie do danego lokalu osób i skorzystanie z jednej oferty promocyjnej raz na 2 godziny przy zebraniu minimalnej ilości osób wymaganej względem promocji. 
  7. Zarówno Użytkownicy korzystający z wersji “Free” jak i “Premium” mogą korzystać ze specjalnych promocji czasowych przygotowanych przez Partnerów. Użytkownicy wersji “Premium” mają do dyspozycji także dodatkowe promocje stałe.
  8. Oferty wymienione w ust. 5 oraz 6 są dostępne dla Użytkowników tylko w przypadku kiedy osoby zaproszone przez nich za pomocą Aplikacji będą fizycznie obecne w lokalu. Warunek ten sprawdza Aplikacja przez usługę GPS. W przypadku wątpliwości Partnerzy zastrzegają sobie możliwość weryfikacji fizycznej obecności wskazanych osób w lokalu w momencie odbioru promocji.

§ 4

Prawa i obowiązki Operatora Usługi

  1. Operator zobowiązuje się do dążenia, aby dostęp do Usługi był ciągły oraz zapewnia bezpieczeństwo realizowanych za jej pomocą transakcji.
  2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku wadliwego funkcjonowania urządzeń, z których Użytkownik realizuje transakcje.
  3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie interfejsów oraz łączy telekomunikacyjnych, które nie są jego własnością lub nie są przez niego obsługiwane, w szczególności interfejsów służących do wykonywania transakcji przez Użytkownika.
  4. Operator rozpatruje reklamację Użytkownika dot. funkcjonowania samej Aplikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej doręczenia. Użytkownik może zgłaszać reklamacje wyłącznie w formie elektronicznej na adres: [email protected].
  5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Aplikacji spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Aplikacji z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  6. Operator zastrzega możliwość tymczasowego wyłączenia Aplikacji w celach związanych z modernizacją, naprawą awarii lub w związku z kwestiami zachowania odpowiedniego standardu bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacji.
  7. Operator dobiera Partnerów, których oferty zostają zaprezentowane w Aplikacji z największą starannością, lecz nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z ewentualnego wprowadzenia Użytkownika w błąd przez Partnera – np. przez udzielenie błędnej informacji na temat Oferty.

 

§ 5

Prawa i obowiązki Partnera

  1. Partner zastrzega sobie prawo do nieudostępnienia lokalu gdyby miało to zagrażać bezpieczeństwu Użytkownika lub innych osób korzystających z usługi.
  2. Partner jest zobowiązany do respektowania rabatów wskazanych w ofertach prezentowanych w Aplikacji, trzymając się przy tym daty obowiązywania i ważności każdej z przygotowanych promocji.
  3. Poprzez korzystanie z Aplikacji, Partner ze swojego panelu uzyskuje możliwość ustawienia opcji wysyłania Użytkownikom powiadomień push z informacjami o najnowszych ofertach lokalu oraz organizowanych w nim wydarzeń.

 

 

§ 6

Prawa i obowiązki Użytkownika Usługi

  1. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem, jakim jest wyszukiwanie interesujących go wydarzeń kulturalno-rozrywkowych, przeglądanie ofert Partnerów, prowadzenie komunikacji z innymi Użytkownikami, zapraszanie znajomych do lokali Partnerów.
  2. Użytkownik nie może używać Aplikacji do:
    1. wprowadzania w błąd,
    2. naruszania praw osób trzecich,
    3. obciążania w sposób nieuzasadniony infrastruktury Aplikacji,
    4. używania narzędzi automatyzujących (w szczególności robotów, scraper’ów) bez pisemnej zgody Operatora,
    5. zbierania i pozyskiwania informacji o innych użytkownikach bez ich zgody,
    6. omijania środków zapobiegających uzyskaniu dostępu do usług lub ograniczających korzystanie z nich.
  3. Użytkownik nie może dekompilować, odtwarzać ani wyodrębniać składników kodu źródłowego Usług, ani podejmować żadnych innych prób jego uzyskania.

 

 

§ 7

Płatności

  1. Opłata w trybie abonamentu miesięcznego, w wysokości 33,33 zł pobierana jest wyłącznie w przypadku wyboru przez Użytkownika opcji “Premium”.
  2. Opłata pobierana jest z góry, za miesiąc korzystania z usługi.
  3. W celu umożliwienia Operatorowi pobrania opłaty, Użytkownik zostaje przekierowany z Aplikacji na zewnętrzną stronę internetową pozwalającą na wybór sposobu płatności. Dane udostępniane przy okazji dokonywania płatności przekazywane są jedynie Operatorowi i podmiotowi dokonującemu rozliczenia transakcji, tj. PayPro SA (prowadząca serwis Przelewy24.pl) z siedzibą przy ul. Pastelowa 8 15, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935.
  4. Opłata pobierana jest bezpośrednio po wybraniu przez Użytkownika wersji płatnej (“Premium”) Aplikacji i dodatkowym potwierdzeniu tej decyzji przez wyrażenie zgody na pobranie środków.
  5. Możliwości związane z korzystaniem z aplikacji w wersji “Premium” są udostępnione Użytkownikowi po pomyślnym sfinalizowaniu operacji płatności.
  6. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z usługi “Premium” i wrócić do Aplikacji w wersji podstawowej “Free”, zmieniając ustawienia konta. Z chwilą rezygnacji z wersji “Premium” i odwołaniem zgody na pobranie przez Operatora kolejnej opłaty abonamentowej, Użytkownik traci możliwość korzystania z przywilejów przysługujących w pakiecie “Premium”.
  7. Operator nie zwraca Użytkownikowi opłaty za niewykorzystaną część miesięcznego abonamentu.
  8. Użytkownik może w każdej chwili powrócić do wersji “Premium” poprzez zmianę ustawień swojego konta.

 

§ 8

Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych jest FineBar Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Bnińska 26a/11, 61-023 Poznań, NIP: 7812004434, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000822786.
  2. Dane osobowe podane przez Użytkownika wykorzystywane w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji Usługi jaką jest zapewnienie Użytkownikowi szerokiego wachlarzu możliwości co do ofert kulturalno-rozrywkowych przygotowanych przez Partnerów, z pełnym poszanowaniem standardów wyznaczonych przez obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz europejskiego.
  3. W celu realizacji zamówienia Użytkownik udostępnia następujące dane:
    1. obligatoryjnie:

            adres e-mail

    1. fakultatywnie:

            imię,

            nazwisko,

            płeć,

            datę urodzenia

            numer telefonu.

  1. Użytkownik udostępnia swoje  dane osobowe dobrowolnie, jednak w przypadku nieudostępnienia danych obligatoryjnych wymienionych w ust. 3 pkt a, Operator może odmówić wykonania Usługi oferowanej za pośrednictwem Aplikacji z uwagi na brak możliwości weryfikacji Użytkownika.
  2. W przypadku rejestracji za pośrednictwem konta na portalu Facebook dane Użytkownika są pozyskiwane automatycznie na podstawie danych znajdujących się na koncie Facebook, tj:

            adres e-mail,

            imię

            nazwisko.

  1. Aplikacja przetwarza także wizerunek Użytkownika udostępniony przez niego – w zależności od wybranego sposobu logowania – na koncie w portalu Facebook, koncie Gmail lub innym koncie związanym z adresem e-mail.
  2. Użytkownik ma prawo do:
    1. sprostowania,
    2. usunięcia
    3. ograniczenia przetwarzania
    4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    5. przenoszenia danych
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

  1. Ograniczenie przetwarzania przez Użytkownika, w zakresie niepozwalającym na realizację zamówienia może skutkować odmową wykonania Usługi przez Operatora, a tym samym także przez Partnera na kolejnym etapie realizacji usługi w lokalu.
  2. Użytkownik może wyrazić zgodę na wykorzystanie przez właściciela serwisu danych podanych przez niego podczas składania zamówienia do celów marketingowych i analiz rynku, w tym do przekazywania informacji handlowych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej; zgoda ta może zostać wyrażona podczas składania zamówienia przez kliknięcie odpowiedniego checkbox’u.   
  3. Dane osobowe użytkowników nie będą przekazywane podmiotom trzecim w celach marketingowych.
  4. Dane w postaci imienia, nazwisko oraz zdjęcie Użytkownika są przekazywane Partnerowi, z którego oferty korzysta Użytkownik w celu związanym z prowadzeniem kontaktu i przepływem informacji o bieżących nowościach w ofercie.
  5. Operator przekazuje Partnerom zanonimizowane dane Użytkowników, w formie nienaruszającej ochrony danych osobowych, jedynie w celach statystycznych.
  6. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez FineBar Sp. z o.o. zawiera osobny dokument – “Polityka Prywatności aplikacji FineBar”.

 

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Operator Usługi uprawniony jest w dowolnym momencie do jednostronnego wprowadzenia zmian lub uzupełnień w niniejszym regulaminie; Użytkownik będzie informowany o zmianach przez komunikat pop-up wyświetlony przy najbliższym uruchomieniu Aplikacji. W przypadku braku zgody na wprowadzone zmiany Aplikacja zostanie zamknięta. W razie braku reakcji Użytkownika na komunikat o zmianie regulaminu, zostaje on domyślnie zaakceptowany po 30 dniach od pierwszego wyświetlenia informacji.

 

  1. Warunki współpracy określa wyłącznie Regulamin. Wszelkie materiały informacyjne lub reklamowe dotyczące Usługi mają jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące pod względem prawnym.

 

  1. Powszechnym sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby Operatora.